pirmdiena, 2012. gada 2. jūlijs

Drūmie elpošanas traucējumi

Ja man kāds jautātu - vai ir kāds mākslinieks, kas "aizrauj man elpu ciet" ( tas no tā - "Es varu būt tavs varonis, mazā, es varu aizbučot sāpi prom, es varu kāpt tev vienmēr virsū, tu aizrauj manu elpu ciet..."), tad es bez domāšanas teiktu - Liza Corbett!

Mājas lapā par viņu tiek informēts šādi:
"Liza Corbett works as an artist in New York.
Liza studied illustration at Syracuse University and painting at Studio Arts Center International in Florence.
Her artwork has appeared in exhibitions across the United States, Canada and Europe."
Nekas dramatisks vai pārlieku plašs, kas varētu likt aizdomāties par to,ka arī viņas darbi ir ne-dramatiski un pavisam mazi un konkrēti, kas absolūti nav taisnība.

Vados pēc tā, ka aizrauj elpu ciet, varbūt arī Tev aizrauj elpu ciet, tāpēc padalīšos ar šiem elpošanas traucējumiem.




Tiem, kuriem aizrāvās
+ viņas behance.com profils

1 komentārs:

  1. lieliski!
    viņa savos darbos iepin manus mīļākos tēlus - briežus un putnus. tas to visu padara vēl maģiskāku.

    AtbildētDzēst